کاربرد های محصولات وبینار

کاربرد های محصولات وبینار

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کاربرد های محصولات وبینار :

 

محصولات وبیناری تنوع و کاربردهای متفاوتی دارند که در اینجا با برخی از آنها اشاره  می شود:

 

  1.  نیاز مخاطبین غایب و یا حاضر : 

مطالعه آمار از شرکت‌های مختلف بیانگر آن است که  بسیاری از ثبت‌نام کنندگان, به دلیل مشکلات زمانی و یا مدیریتی قادر به شرکت در وبینار نخواهند بود و این اشخاص اولین متقاضیان  محصولات صوتی و تصویری یک وبینار می باشند. 

 بسیاری از افراد ثبت نام می کنند تا محصول وبینار را دریافت کنند زیرا می دانند که در وبینار زنده به هر دلیلی نمی توانند شرکت نمایند.  البته ناگفته نماند حاضرین در جلسات نیز گاهی میل دارند که فایل های جلسه وبیناری را دریات نمایند.

  1. فروش و درآمد زایی 

 درآمدزایی یکی از محاسن محصولات وبیناری است، که بسیاری از سخنرانان به آن توجه دارند.  محصولات وبیناری به راحتی می‌توانند به درآمدزایی  کمک کنند. بسیاری از سخنرانان روزانه کلاس های متعددی  برگزار می کند و در انتها  فایل هایی جهت ارائه به عنوان محصول برای فروش ارائه می نمایند تا متقاضیانی که در وبینار حضور پیدا نکردند با استفاده از این فایل ها بتوانند  به اطلاعات جلسه دسترسی پیدا نمایند.

 لازم  است که که به این نکته اشاره کرد که  سایت های متعددی آمادگی خرید و فروش و یا ارائه خدمات فروش محصولات را دارند.

  1. ارتقا فروش, معرفی محصولات و خدمات:

  از فایل های تصویری و یا صوتی جهت معرفی و ارتقاء فروش محصولات و خدمات استفاده می گردد.بسیاری از شرکتهای تجاری برای معرفی محصولات و خدمات خود از برگزاری وبینار استفاده می کنند. اجرای چنین وبیناری  با حضور کارشناسان مختلف می تواند بسیار ارزشمند باشد. پس از یک وبینار مناسب، شرکت‌ها با استفاده از فیلم های ضبط شده اقدام به تبلیغات  و افزایش فروش خود می کنند.

  •  بهبود و ارتقا سئو 

 سئو یکی از مباحث داغ فضای اینترنتی است . سایت ها دارای  سئو بهتر, بیشترین مخاطب را به خود جلب می کنند. با افزایش رقابت بین سایت ها, دیده شدن در جستجوهای اینترنتی, سخت تر شده است. موتورهای جستجو از جمله گوگل، یاهو و بینگ نه تنها دارای جستجوی متنی بلکه جستجوی صوتی تصویری و ویدیویی نیز می باشد. استفاده از محصولات یک وبینار، از جمله فایل های PDF، فایل های صوتی و یا تصویری و یا فیلم می توانند تاثیر بسزایی در دیده شدن  بوسیله موتور های  جستجو  داشته باشند. 

  •  استفاده  در تبلیغات و برندینگ

از محصولات یک وبیناردر تبلیغات و برندینگ استفاده می گردد که می تواند در جذب مخاطبین بیشتر و شهرت افزایی سخنران و یا شرکت, تاثیر بسزایی داشته باشد.

کم هزینه بودن  و تنوع محصولات، وبینار را به یکی از بهترین روش های تبلیغات و برندینگ تبدیل کرده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات و برندینگ می گردد و  وبینار می‌تواند به عنوان یکی از روش های پیش رو در تبلیغات در  نظر گرفته شود. 

  • استفاده به عنوان وبینار های درخواستی و همیشه سبز و یا وبینار های خود پخش 

از وبینار های ضبط شده می‌شود به عنوان وبینارهای درخواستی یا وبینارهای همیشه سبز و یا وبینار خود پخش استفاده کرد.که هر کدام کاربرد و اهداف خود را دارند.

  •  استفاده در سایت: 

تولیدکنندگان و سخنرانان به انتشار قسمتی از ویدیو و یا محصولات خود در سایت ها می پردازند تا به این وسیله به آموزش مخاطبین و  تبلیغ , برندینگ , ارتقای سایت و… کمک کنند. .

 

  •  تولید پادکست و فایل های صوتی: 

 پادکست و فایل های صوتی یکی از محبوب ترین روش های آموزشی در دنیای پیشرفته امروزی است. روزانه فایلهای صوتی زیادی تولید می گردد. بسیاری از افراد روزانه قسمتی از آموزش خود را از طریق فایل های صوتی دریافت می کنند. فایل های صوتی یک وبینار میتواند محصولی مناسب برای این قشر از افراد جامعه باشد، تا در هنگام نیاز بتوانند از این فایل ها استفاده نمایند و به رشد  و ارتقای خود کمک کنند.

  • کتاب خانه صوتی و تصویری  

بسیاری از محصولات وبیناری اعم از صوتی و تصویری قابلیت آرشیو شدن را دارند و  به کتابخانه  صوتی و تصویری تبدیل می شوند. این آرشیو در هنگام نیاز می‌تواند به  یک   کتابخانه غنی تبدیل گردد.

 

  • اسلاید ها و منابع  :

اسلایدها و منابعی وبینار برای مخاطبین و حضار در جلسه می تواند که بسیار جذاب باشد.دسترسی به منابع تقویت کننده اطلاعات پس از وبینار است, که و با استفاده از آنها شرکت کننده گان می توانند مطالعات خود را گسترش دهند و حتی از اسلایدها و منابع برای بازنگری اطلاعات و  مرور استفاده نمایند.

  •    و …

همانطور که دیده می شود محصولات یک وبینار کاربرد های متفاوتی می توانند که داشته باشند و با آگاهی به ارزش انواع محصولات, با  دقت در تولید به کیفیت و ارزش آنها می شود افزود. استفاده از کارشناسان و ایده های آنها می تواند در کیفیت تولید و بازاریابی و فروش آن تاثیر گذار باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

*

code